Pozycjonowanie, tak, ale z kim?

pozycjonowanie Chcąc podjąć współpracę z firmą zajmującą się pozycjonowaniem stron w wyszukiwarkach mamy zawsze jeden problem. Nie wiemy czy czas na jaki podpiszemy umowę będzie czasem straconym, czy nie. Oczywiście przed podpisaniem umowy wszystko pięknie wygląda, padają zapewnienia, że topowe pozycje to tylko kwestia czasu.

W praktyce jest różnie. Firmy w ofercie których mamy pozycjonowanie stron www praktykują różne warunki. Można jednak je podzielić na dwie grupy. Jedne pobierają opłaty dopiero po osiągnięciu ustalonych w umowie pozycji. Druga grupa pobiera opłaty już po pierwszym miesiącu pozycjonowania. Wydawać by się mogło, że pierwsza forma jest najlepsza dla Klienta, ale tu firma przeprowadzając coś takiego jak analiza konkurencji może dojść do wniosku, że pierwsze efekty będą możliwe do osiągnięcia dopiero pod koniec trwania umowy. Firma taka albo nie podejmie się pozycjonowania www, albo zaproponuje kilka innych łatwiejszych fraz dodatkowo, zaproponuje rozliczanie za każdą frazę osobno i Klient złapany w pułapkę płaci za proste frazy, które tak naprawdę nic nie dają jego stronie.

Druga grupa firm, której płaci się po każdym miesiącu też nie należy do najlepszych rozwiązań, ponieważ zobligowany umową Klient płaci co miesiąc, a brak efektów tłumaczy się złożonością procesu pozycjonowania, brakiem cierpliwości. Jak więc możemy wybrać firmę, która zrobi dla nas pozycjonowanie? Najrozsądniejszym wyjściem jest znalezienie firmy z polecenia, jeżeli nie, to czytanie dokładne umów, nie należy podpisać umowy, gdzie jasno nie jest opisane za co płacimy, by nie okazało się, że płacimy za sprawdzanie pozycji w google.