Maszty i flagi jako nośnik reklamy

masztyKażdy z nas doskonale wie, jak ważną rolę we współczesnym świecie odgrywa reklama. To właśnie dzięki niej produkty stojące na półkach sklepowych stają się nam bliższe i chętniej po nie sięgamy. Obecnie mamy sporo możliwości zareklamowania naszych artykułów. Możemy to robić prezentując swoje produkty w gazetkach reklamowych, ulotkach, ale także na bilbordach, czyli wielkich tablicach znajdujących się przy drogach oraz na telebimach.

Firmom pragnącym zakomunikować nam swoją lokalizację, proponowałbym bardziej tradycyjne sposoby. Od lat sporą popularnością cieszą się flagi z logo firmy, które zakładane są na maszty flagowe. Jest to bardzo komfortowy sposób na reklamę swojej firmy, gdyż flagi zakładane na maszty flagowe można zakładać w niemal dowolnym miejscu. Możemy je ustawiać na dachu firmy, ale także przy oknach czy po prostu przed budynkiem zakładu, do czego świetnie nadają się stojaki do flag. Flaga, dzięki ruchom wykonywanym pod wpływem podmuchów wiatru, wyróżnia się spośród statycznego otoczenia. Zmusza to przechodniów do zwrócenia swej uwagi na powiewającą dumnie flagę.

Flagi mają także inne przeznaczenie. W Polsce pojawiają się stosunkowo rzadko. Zakładane są na specjalne okazje na przykład na rocznice upamiętniające jakieś ważne wydarzenia dla naszego narodu m.in.: Święto niepodległości, Święto Konstytucji 3 maja czy także od niedawna Święto Flagi Państwowej. Flaga, jak pokazują przykłady, może pełnić wiele funkcji. Najważniejsze, to umieć odpowiednio je wykorzystać.