Kolportaż ulotek Warszawa

Druknosz - roznoszenie ulotekDrukonosz, nazywany inaczej kolporterem ulotek, ulotkarzem lub roznosicielem ulotek to człowiek, który nie ma łatwej pracy. Powiecie ? proste? Hm, na pierwszy rzut oka tak. Proste, kiedy mamy do rozniesienia 3000 sztuk materiałów reklamowych – wynajmujemy człowieka ? tak, wtedy jest to proste! Proste ? jeśli teren gdzie odbywa się kolportaż ulotek to gęsta zabudowa, bez osiedli strzeżonych, bez monitoringu, bez ochrony. W innym przypadku dobrze jest zlecić kolportaż profesjonalnej firmie. Profesjonalny kolportaż to już wyższa szkoła jazdy. Podstawowym elementem takiego przedsięwzięcia jest plan kolportażu ? dokładna ilość punktów doręczeń, odpowiedzialny koordynator, kolporterzy, środki transportu, środki komunikacji wewnętrznej i dokładne plany terenu. Paradoksem w tej branży jest to, że prawie każdy odbiorca reklam dostarczanych do skrzynek pocztowych twierdzi ? ?nie czytam ulotek, natychmiast wyrzucam je do kosza?. Według badań w większych miastach 66% osób je czyta. Szanująca się firma kolportażowa szanuje mieszkańców, jeśli na skrzynce pocztowej widnieje nalepka informująca o tym, że lokator nie ma ochoty otrzymywać ulotek reklamowych, drukonosze takiej ulotki nie dostarczą. Taką nalepkę można bez problemu kupić na poczcie. Nie rozniesione druki są zwracane klientowi, tak jest uczciwie. Pozostaje jeszcze kontrola kolportażu z udziałem klienta. Do tego dodajmy jeszcze nieprzychylne spojrzenia mieszkańców i? Czyż roznoszenie ulotek nie jest proste?